close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פאות במחיר זול

מערכת שורשכד שבט, תשפ19/02/2020

זה לגמרי אפשרי גם לצאת בזול וגם לצאת ביופי, אבל זה תלוי במקום בו תקנו את הפאה ובזמן שתקדישו כדי ללמוד על האפשרויות הפתוחות בפניכם

תגיות:
עולם הפאות הוא עולם עשיר ומגוון, שמציע שלל פתרונות ברמות איכות שונות, רמות נוחות שונות ורמות מחיר שונות. בתהליך של בחירת פאה זה לגמרי לגיטימי לייחס את החשיבות הרבה יותר לעניין המחיר, אבל גם כאשר אתם מחפשים את הפאה הזולה שעל המדף, חשוב שתוודאו שהפאה הזאת עונה על הצרכים האישיים והאסתטיים שלכם, ואם תקנו את הפאה במקום הנכון, זה לגמרי אפשרי.

מהם הפרמטרים שמשפיעים על עלות הפאה?
עלותה של פאה נקבעת על פי שורה של פרמטרים ובכלל זה סוג הרשת שמהווה את בסיס הפאה, סוג סיבי השיער, שיטת השזירה והצפיפות שלה. כך למשל, ישנם סוגים
רבים של רשת לפאה, החל מרשת סינטטית וכלה ברשת תחרה. יחד עם זאת, אתם לא חייבים לשלם ביוקר על הרשת היקרה או להסתפק ברשת סינטטית ולא נוחה כדי לצאת בזול. תוכלו למצוא פאות במחיר זול שמציעות שילוב חכם של סוגים שונים של רשת בהתאם למיקום הרשת על פני הקרקפת. כך למשל, במרכז הקרקפת ייעשה שימוש ברשת סינטטית בעוד שלאורך היקף הפאה ייעשה שימוש ברשת איכותית שתבטיח קו שיער נקי וטבעי. גם שזירת סיבי השיער יכולה להתבצע בצפיפות שונות ובטכניקות שונות במרכז הקרקפת ולאורך היקף הפאה, שוב במטרה מרכזית לדמות מראה טבעי עד כמה שניתן, גם במרכז הקרקפת וגם לאורך קו השיער. סיבי שיער טבעי יעלו יקר יותר מסיבים סינתטיים, אך יחזיקו מעמד למשך פרק זמן קצר יותר. ישנם שיקולים רבים שעליכם לקחת בחשבון לפני שאתם נכנסים לתהליך של חיפוש פאות במחיר זול, ואת כל השיקולים האלה כדאי להכיר בסיוע איש המקצוע בחנות הפאות.

האם יש אופציה כזאת של פאה יפה, טבעית ואסתטית במחיר זול?
ובכן, התשובה היא בהחלט כן. בחיפוש אחרי פאות במחיר זול אתם לחלוטין לא צריכים לצאת מתוך הנחה שהפאה שתקנו תהיה בהכרח לא נוחה, לא איכותית ולא אסתטית. העניין הוא שככל שאתם יורדים ברמת המחיר, כך האפשרויות הולכות ומצטמצמות וכך הופכת החשיבות של המקום בו אתם קונים את הפאה לרבה יותר. מרבית חנויות הפאות יודעות להציע פאות איכותיות במחיר יקר לצד פאות פשוטות באיכות נמוכה ובמחיר נמוך, ולעומתן חנויות מקצועיות שיודעות להציע טווח רחב יותר של אפשרויות בתוך טווח רחב יותר של מחירים. כל עוד אתם מתמקדים בחיפוש פאות במחיר זול אבל מוכנים גם לשלם מעט יותר מהדגם הזול ביותר שקיים, חנויות אלה תדענה להתאים לכם פאה שיכולה להעניק לכם קו שיער מושלם, תחושה של נוחות ואווריריות בחבישת הפאה ואחריות על סיבי השיער ושזירת הסיבים של הפאה לאורך תקופה ארוכה. זה לגמרי אפשרי גם לצאת בזול וגם לצאת ביופי, אבל זה תלוי במקום בו תקנו את הפאה ובזמן שתקדישו כדי ללמוד על האפשרויות הפתוחות בפניכם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה